Saturday 11 June 2011

hobi aku mekap motor




















assalamualaikum dan slam 1 malaysia wat sumer orang ya....peace yaw......disiny aquh mencritakn pcal mekap motor.......aquh mmng mnat glew dlam pcal mekap2 mto niy......gua nak criter pder awlyer gua bli moto bwu...bwu x bwu pon da dkt 4 blan jgak la kan...abg gua mmng x mnat pcal nak mekap mto niy....gua nan abg gua ary2 brgdoh pcal mto je...gua pon da nek fedap da nan dyer....wa pkir dyer abng gua je taw....gua nak tmbak spot rim pon dyer x bg...mber2 gua yng pkai lc sumer da tmbak da spot rim downg.....bwu nak tmpal stiker skit jew dyer nek angin da....downg ckp pki stiker byk2 niy cm (............)bkn yer gua tmpl stiker byk2 pon bye....boley la kter sumer brang lua yng gua tkar pkai wet gua.....nseb bek la kola la....trpkse la pkai wet kola....dyer da brkjer pon x nak wat sndry.....2nggu la staon ag mto uh...mmng gua mekap kaw2 pyer.....nak cter pnjg x ley la...koz otaq pon da mlayng pg mner tah...k la kwan2 wa calo dlu k....slam.....YELLOOOOWw

No comments:

Post a Comment